SEO optimalizácia webu
Mať svoj web na prvých pozíciách v organickom vyhľadávaní na Googli nie je nikdy zaručená vec, mala by byť ale prirodzenou snahou každej firmy, ktorá sa chce posúvať vpred.
Slúži na to SEO optimalizácia (Search engine optimization). Ak sa robí správne a kontinuálne, posúva web na jednotlivé kľúčové slová vo webových vyhľadávačoch vyššie. SEO je dynamická „vedecká“ disciplína, ktorú ale určite „študuje“ aj tvoja konkurencia. Preto automaticky sľubovať, že dostaneme ktorýkoľvek web na prvé miesto na Googli nepovažujeme za férový prístup (pretože tak to jednoducho nefunguje). To však neznamená, že sa nám to dlhodobou a poctivou prácou nepodarí!
V rámci SEO optimalizácie sa pozrieme na technický stav webu, urobíme analýzu kľúčových slov na základe ktorej zoptimalizujeme web z hľadiska onpage faktorov ako sú meta titulky (title), popisy (description), nadpisy (H1). V rámci offpage optimalizácia získame spätné odkazy zo sociálnych sietí alebo iných stránok.
Na všetkých spomenutých faktoroch ale na 99% percent neustále pracuje aj tvoja konkurencia. Čo teda robiť, aby si sa dostal pred ňu? Obsah, obsah a obsah. Blogy, články, videá. Originálny a ľahko čitateľný obsah už teraz patrí medzi najdôležitejšie SEO faktory a podľa Google trendov tomu v budúcnosti bude tak aj naďalej. Kráľom contentu je video. Vo videoprodukcii aj copywritingu sme ako doma.
Skúsiš to s nami?
SEO optimalizácia
Mať svoj web na prvých pozíciách v organickom vyhľadávaní na Googli nie je nikdy zaručená vec, mala by byť ale prirodzenou snahou každej firmy, ktorá sa chce posúvať vpred.
Slúži na to SEO optimalizácia (Search engine optimization). Ak sa robí správne a kontinuálne, posúva web na jednotlivé kľúčové slová vo webových vyhľadávačoch vyššie. SEO je dynamická „vedecká“ disciplína, ktorú ale určite „študuje“ aj tvoja konkurencia. Preto automaticky sľubovať, že dostaneme ktorýkoľvek web na prvé miesto na Googli nepovažujeme za férový prístup (pretože tak to jednoducho nefunguje). To však neznamená, že sa nám to dlhodobou a poctivou prácou nepodarí!
V rámci SEO optimalizácie sa pozrieme na technický stav webu, urobíme analýzu kľúčových slov na základe ktorej zoptimalizujeme web z hľadiska onpage faktorov ako sú meta titulky (title), popisy (description), nadpisy (H1). V rámci offpage optimalizácia získame spätné odkazy zo sociálnych sietí alebo iných stránok.
Na všetkých spomenutých faktoroch ale na 99% percent neustále pracuje aj tvoja konkurencia. Čo teda robiť, aby si sa dostal pred ňu? Obsah, obsah a obsah. Blogy, články, videá. Originálny a ľahko čitateľný obsah už teraz patrí medzi najdôležitejšie SEO faktory a podľa Google trendov tomu v budúcnosti bude tak aj naďalej. Kráľom contentu je video. Vo videoprodukcii aj copywritingu sme ako doma.