V Trnavskom samosprávnom kraji sa vďaka novým predplatným cestovným lístkom (PCL) cestuje ľahšie a výhodnejšie. A my sme boli pri tom. Doprava nemusí byť nudná, ak jej vizuálna identita pracuje s ilustráciami a sviežimi farbami – tohto motívu sme sa držali pri tvorbe grafického návrhu pre out-doorovú reklamu, letáky, sociálne siete a PPC reklamy. Ku kampani sme vytvorili aj web a rádiové spoty.
Polepy autobusov
To, že v trnavskom kraji sa po novom cestuje výhodnejšie, si mohli jeho obyvatelia všimnúť pri každodennom cestovaní na polepoch autobusov.
Reklamná komunikácia
Na informáciu o nových PCL a zónovom členení kraja v rámci dopravy upozorňovali aj citylighty a zastávky autobusov. V slovenskom aj maďarskom jazyku.
Rádiové spoty
O novinkách v doprave sa obyvatelia kraja dozvedeli aj v regionálnych rádiách prostredníctvom dvoch spotov. Oba si môžeš vypočuť.
Alebo aj druhý…
Webová prezentácia
Naša práca ale nekončila len pri grafických návrhoch. Pre všetky podrobné informácie sme vytvorili web cestujlahko.sk s mottom Viac cestuj menej plať.
Sociálne siete
O tejto parádnej novinke sme pripravili aj komunikáciu na facebookový a instagramový profil Trnavského samosprávneho kraja.
Printová grafika
Celkový marketingový mix out-dooru a online sme doplnili aj o „klasické“ letáky.