Veľmi nás teší, keď sa spolupráca po prvotných úspešných výsledkoch a nadobudnutí dôvery postupne rozrastá ďalej. Jedným z takýchto klientov je aj popredný slovenský predajca interiérového a exteriérového osvetlenia spoločnosť CASCA Svietidlá, s ktorým sme začali pôvodne spolupracovať na správe sociálnych sietí, reklame na Facebooku a Instagrame, outdoorovej reklame (bilboardy) a postupne sa naše partnerstvo rozšírilo o Google PPC reklamy a SEO optimalizáciu vrátane eshopu.
Polepy budovy
Vychádzajúc z jednotného dizajnu podľa nového re-brandingu firmy, ktorý sme redizajnovali, sme pripravili aj grafický návrh na polep predajne/showroomu. Okrem grafiky sme zabezpečili aj tlač mesh mriežkovej fólie a samotný polep.
Tvorba videí a produktová fotografia
Našim cieľom je priblížiť svet svetla bežnému človeku a predstaviť Cascu nielen ako „obyčajnú“ predajňu, ale aj ako miesto, kde dostanete odpovede na akékoľvek otázky ohľadom osvetlenia. V marketingu veríme v silu video obsahu a preto sme sa rozhodli priniesť sériu videí, v ktorých vysvetľujeme pojmy zo sveta svetla a popritom zdôrazňujeme dôležitosť obrátiť sa v tejto oblasti na profesionálov. V Casce totiž pracujú dlhoroční odborníci, ktorí vám vedia výborne poradiť nielen pri výbere vhodného svetla, ale pripraviť profesionálny návrh osvetlenia. Video obsah doplňujeme aj kvalitnou produktovou fotografiou, kde predstavujeme najmä produkty z exkluzívneho showroomu.
Správa sociálnych sietí Facebook, Instagram, YouTube
Spomínaná videoprodukcia a fotky produktov tak tvoria hlavný základ obsahu na sociálne siete Facebook, Instagram a YouTube. Používame pri tom aj platenú reklamu na Facebooku a Instagrame. Vďaka kompletnému marketingovému mixu sa nám podarilo v priebehu prvých deviatich mesiacov zpäťnásobiť počet sledovateľov na Instagrame, na ktorý sme sa primárne zamerali.
SEO optimalizácia
Robiť SEO pre eshopy s tisíckami produktov je beh na dlhé trate, no prvé (a nie zanedbateľné) výsledky sme videli už po niekoľkých týždňoch. Casca mala nový eshop a našou úlohou bolo dostať ho do vysoko konkurenčného prostredia overených matadorov na predaj svietidiel. Išli sme takpovediac z nuly na sto, no už v pomerne krátkej dobe sme niekoľkonásobne zvýšili viditeľnosť desiatok kľúčových v SERPe, čo sa prejavilo na náraste tržieb z organického vyhľadávania.
Outdoor billboardová kampaň
Dostali sme na „starosť“ aj novú billboardovú kampaň a chcelo to trochu oživiť (z nášho pohľadu) predchádzajúce outdoor kampane. Použili sme viaceré farebné varianty a podľa prostredia, v ktorom sa billboard nachádzal, sme zvolili tú, ktorá na danom mieste najviac vynikne. Do kampane sme vymysleli slogan „Vitajte vo svete svetla“, ktorý sa nám natoľko zapáčil, že sme ho začali používať aj v online prostredí a stal sa akýmsi neoficiálnym sloganom Cascy.