Reklama na YouTube a aká je dobrá miera vzhliadnutia
Reklama na YouTube a aká je dobrá miera vzhliadnutia Videoreklama na YouTube je silným nástrojom digitálneho marketingu a jeho pozíciu upevnil aj fakt, že YouTube „zakročil“
Do tvorby loga sa oplatí investovať – 5 dôvodov prečo
Do tvorby loga sa oplatí investovať – 5 dôvodov prečo Návrh a vytvorenie loga by malo byť pre každú spoločnosť kľúčové, či už ide o
SEO optimalizácia – základné otázky a odpovede
Základné otázky a odpovede o SEO optimalizácii SEO optimalizácia je tak trochu záhadná „vedná“ disciplína a jej výsledky sú častokrát frustrujúce. Veď bodaj by nie, keď
Vplyv umelej inteligencie na budúcnosť SEO optimalizácie
Vplyv umelej inteligencie na budúcnosť SEO optimalizácie Vplyv umelej inteligencie na budúcnosť SEO optimalizácie Aj keď základy SEO optimalizácie (píšte obsah pre ľudí, nie pre
SEO vs. PPC – výhody, nevýhody a rozdiely
SEO vs. PPC – výhody, nevýhody a rozdiely SEO vs. PPC – výhody, nevýhody a rozdiely SEO optimalizácia alebo PPC reklamy. Čo je lepšie pre váš biznis
Natáčali a fotili sme STOP SHOP Polmaratón 2023
Natáčali a fotili sme STOP SHOP Polmaratón 2023 Sobotu 21. októbra 2023 sa v Liptovskom Mikuláši konal jubilejný desiaty ročník STOP SHOP Polmaratónu a naša agentúra JMPRO.SK bola
Produktová fotografia a jej dôležitosť v online marketingu
Produktová fotografia a jej dôležitosť v online marketingu V dnešnej digitálnej dobe je vizuálny obsah kľúčovým prvkom pri oslovení zákazníkov a zvýšení predaja – až 75%
Videoprodukcia v marketingu: jej význam, stratégia, optimalizácia
Videoprodukcia v marketingu: jej význam, stratégia, optimalizácia Videoprodukcia v marketingu: jej význam, stratégia, optimalizácia Na začiatok tohto blogu zopár dôležitých čísiel: Priemerne strávi užívateľ internetu 17
SEO optimalizácia obrázkov pre web – 5 hlavných krokov
SEO optimalizácia obrázkov pre web – 5 hlavných krokov Na začiatok trochu čísiel. V roku 1998 zaznamenával Google v priemere desať tisíc vyhľadávaní za deň. O osem